måndag 17 maj 2010

Orolig!


Min lilla Ronja är sjuk. Hon var sig inte lik när jag var ute med henne mitt på dagen och jag visste inte riktigt om det hade med sommarvärmen att göra - hon avskyr värme. Men så tidigare ikväll fick A åka till Strömsholm med henne för att senare bli hemskickad eftersom de fick in två hundar som de behövde operera akut. De bedömde att Ronja kunde åka hem igen och så får vi söka veterinär i morgon istället. Hon är en gammal hund nu och jag är så ledsen och orolig...

8 kommentarer:

Znogge sa...

Min vän, tänker på både dig och Ronja. Håller tummarna för att det bara är något tillfälligt.

Många kramar

Att ha det gott sa...

NEJ så trist
jag håller tummarnamoistsi

Lisa sa...

Hon är så fin! Hoppas att det inte är så farligt med henne och att hon snart är tillbaka på banan. Kram

Pia Wester sa...

Neeej vad jobbigt, lilla voffen då...

sara - Glitterögon sa...

Tänker på er och håller alla mina tummar väldigt hårt.

Sussi sa...

Usch då.. Mina tummar hålls för er. Man blir så orolig när dom mår dåligt..

Kramisar

Sunflower sa...

Håller tummarna för er! :( Stackar lilla Ronja.

IngelaMollly sa...

Znogge: Tack snälla fina. Kramar!

Att ha det gott: Tack rara du!

Lisa: Tack, dina ord värmer mycket! Kram!

Free Fashion Pia: Ja, en riktig pärs ;-/

Sara: Tack rara fina.

Sussi: Ja det är verkligen hemskt ;-/

Sunflower: Tack snälla du.