onsdag 24 november 2010

En smutsig historia

Vi har fått stopp i hela avloppssystemet i lägenheten; jag ska inte gå in på några detaljer men jag kan säga att det är inget vidare. Tänk vad mycket jag tar för givet; att gå på toa, duscha, tvätta mig, tvätta kläder när jag vill. Jag kan ju också vända på det och vara tacksam över att vi har en toa nere i tvättstugan...fast lite synd tyckte jag allt om mig själv inatt när jag fick vandra genom garaget alldeles ensam...Hoppas nu att de får bort eländet och vi vågar titta våra grannar i ögonen efter slamsugningen på gatan ;-)

6 kommentarer:

Omentjej sa...

Usch vilken mardröm! Hoppas det snart är åtgärdat! Kram!

Mrs J sa...

Usch då! Hoppas att det är fixat nu? Mörkrädda jag hade nog tvingat maken att följa mig på toa mitt i natten ;-)

Camilla sa...

Usch så trist! Hoppas det snart är löst. Här tog vår förening in ett företag som spolade allas avlopp med högtryck (tror det är några som har haft stopp så de gjorde det nog i förebyggande syfte)

Marikka sa...

Stackars, stackars dig! Hoppas att det ordnar sig snart! Kram

Erika sa...

Vad jobbigt! Hoppas att de fixar/fixade problemet snabbt!

Librarybeth sa...

Vatten och avlopp som strular är inget festligt precis. Man bara förväntar sig att allt ska funka. Väääldigt jobbigt när det inte gör det. Hoppas att det är ordnat snart!!