söndag 7 november 2010

När 2 blir 3

Jag ska bli farmor...=)

22 kommentarer:

Emma sa...

Hi hi, vad underbart :-) Stort Grattis!

Marie sa...

Åh vad roligt! Grattis!

Znogge sa...

Men är det sant? Så klart det är! Mitt största grattis till alla inblandade :D

Kram

Sunflower sa...

Va' trevligt! Stort grattis! :)

Sara sa...

Jag visste det - kände på mig att det var något sånt - hurra, åh, vad kul!!

Camilla sa...

GRATTIS!

Fliselin sa...

Nä men oj! Grattis!

Att ha det gott sa...

STORT Grattis
Det är underbart med barnbarn
Jag har 6 stycken

Omentjej sa...

WOW, vad häftigt! GRATTIS!! Men hur kan du som är så ung bli farmor, jag får inte ihop matematiken. ;) KRAM!!

Anni sa...

Grattis! Vad roligt!! Vilken ung farmor du blir.

Pia Wester sa...

Försökte skriva igår, men det funkade tydligen inte...du är alldeles för ung för att bli farmor ju ;-)!

Sussi sa...

Men gud så kul. En riktigt ung farmor dessutom! :)
GRATTIS! :)

Kramisar

Marikka sa...

Grattis, vad kul!

sara - Glitterögon sa...

Ååååååååååååh men Molly vad roligt. Stort grattis!
Kram.

elisabet sa...

Åh vad kul, grattiskramar!!!

Anonym sa...

Åh, vad roligt!! Grattis!

Camillas dagar sa...

Grattis, vad kul! =)
Kram!

Lisa sa...

Grattis, vad roligt!

Fifi sa...

Grattis, gud vad kul!
Min mamma är alldeles till sig över att hon ska bli mormor, så jag kan tänka mig att du är överlycklig!

Mrs J sa...

Men du vilken kul nyhet :-D! En sån ung farmor!

Nina - Glamourmamman sa...

Wow, vad coolt!! Men jag var tvungen att kolla två ggr, jag trodde först att det var DU själv som skulle ha bebis :-)

Kramar!

IngelaMollly sa...

Tack alla! Såå ung är jag inte ;-)