fredag 19 november 2010

Lite om mig...


Jag har blivit utmanad av finaste Carina

Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg.
Tacka och länka den som du fått utmaningen av.

Skriv 7 saker om dig själv.

Skicka vidare awarden till sju personer.

Tack rara  för den Carina


sju saker om mig

1: Jag är mycket familje-/hemmakär

2:Jag är otroligt känslig för starka dofter och smaker

3: Älskar att baka sådant som blir klart snabbt

4:Jag drömmer om att recensera och presentera böcker i olika mediasammanhang

5:Jag är övertygad om att jag har dyskalkyli men är en fena på att memorera siffror

6: Jag är en social människa som pratar gärna, mycket och ofta - på dagis tejpade de min mun och satte mig i skamvrån för att jag pratade för mycket

7: Jag är ganska klumpig och slår mig lätt och ofta

Jag skickar denna vidare till
hallinbloggar
Agnes shabby chic
Camilla
Erika
Librarybeth
Emma
Sara

10 kommentarer:

Znogge sa...

Punkt nummer 6 gör mig bara så matt. Tänk hur det kunde gå till förr och då är förr ändå inte så länge sedan!

Kram

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja, visst är det förfärligt? Är så tacksam att mina barn och kommande barnbarn slipper sådant...

sara - Glitterögon sa...

Tack snälla :)
Håller helt och hållet med Znogge. Punkt 6 är totalt jätteskrämmande. Fy!
God morgon o trevlig lördag.Kram.

IngelaMollly sa...

Sara: Ja, kanske därför jag blev som jag blev? ;-)

Erika sa...

Vad kul. Tack för utmaningen =)

Men fy så dumma de var på dagis som gjorde så mot dig :/

Omentjej sa...

Tack Molly! Usch vilka idioter som gjorde så mot dig! Kram!!

Camillas dagar sa...

Tack snälla, söta! :) Jag antar denna, kanske i morgon.
Roligt att lära känna dig lite mer. Du glömde smyck-oholic... :-D
Kram!

IngelaMollly sa...

Erika & Emma: Tack och lov har vi kommit långt sedan dess...ser fram emot att läsa mer om er =)

Camilla: Ja, det glömde jag ju...ser fram emot det =)

Librarybeth sa...

I shall see to it tomorrow, my friend!!

IngelaMollly sa...

Librarybeth: Looking forward to it =)