tisdag 30 november 2010

Färgglada kulor

Childhood Bracelet SEK 1095, Sophie By Sophie - NELLY.COM Childhood Bracelet SEK 1095, Sophie By Sophie - NELLY.COM
Bilder från Nelly

Nelly har ganska nyligen börjat sälja Sophie by Sophie:s underbara smycken. Tycker hon gör fantastiska kreationer och tilltalas mycket av dessa armband som heter Childhood.
Det är kanske inte alla som känner till att Sophie är dotter till den forna Volvochefen P.G. Gyllenhammar? Hennes äldre syster Cecilia kom för någrar år sedan ut med boken En spricka i kristallen som sägs handla om hennes till viss del jobbiga uppväxt i familjen. Jag tyckte mycket om boken och rekommenderar den varmt.

8 kommentarer:

hallinbloggar sa...

De där är så fina. JAg ar också läst boken och minns att jag gillade den också!

Znogge sa...

Tack för tipset. Har hört titeln men inte läst boken...

Kram

Librarybeth sa...

Mmm och tv-serien var inte dum heller. Och så fina armband - julklappstips - till mig själv ;)

Att ha det gott sa...

Det var jättefint

sara - Glitterögon sa...

Säger som Znogge, har hört titeln men inte läst boken.

Hur mår Ronjas tass?

Sv: Stjärnorna i Masis rum kommer från Hornbach.

Kram.

Sussi sa...

Å vilka vackra armband. Passande namn! :)

Jag börjar jobba den 10 januari så nu helt plötsligt fick jag lite ledighet istället ;)

Kramisar

Miss M sa...

WHAT! Hade jag ingen aning o, jag obsessar ju fortf över hästskohalsbandet! Måste in och kolla genast =) Tack för tipset! KRAM

IngelaMollly sa...

Hallinbloggar: Ja visst blir man glad av att titta på dem? Helt klart en bra bok!

Znogge: Var så lite, tror nog du kan gilla den. Kram!

Librarybeth: Mmm, riktigt bra. Gärna ett till mig med då ;-)

Att ha det gott: Ja, och lika snygga båda två, tycker du inte?

Sara: Jag rekommenderar den verkligen. Ronjas tass ser bättre ut men hon är inte riktigt kry...
Var hittar jag stjärnorna, känner inte igen det namnet? Kram!

Sussi: Ja visst är de fina? Nu blev jag nästan lite avundsjuk på din långa julledighet...Kram!

Miss M: Happy hunting/shopping =) Kram!