torsdag 27 januari 2011

Oh what a day!

Idag har jag pendlat mellan ilska,skratt, tandagnisslan och gråt. Har jag berättat att jag är en känslomänniska? ;-)
Jag har varit på stimulerande och roliga möten.
Tyvärr kan jag inte gå in på detaljer men jag har i egenskap som ansvarig för ett forum brottats med ett visst antal påhopp som eskalerade med full styrka idag.
På ett eftermiddagsmöte berättade en av deltagarna stolt och lyckligt om sin nya valp som väntade på henne därhemma, då brast det nästan för mig men jag var en duktig flicka och lät istället tårarna flöda på väg hem. Som en liten parentes kan jag berätta att jag varje dag på väg till och från jobbet passerar tågstationen. Den senaste tiden har jag ofta varit väldigt ledsen när jag passerar denna byggnad eftersom Ronja och jag ofta gick där för att möta Husse. Undrar just vad stampendlarna tänker; där kommer den där deprimerade kvinnan igen...
Hur var er dag?

5 kommentarer:

Znogge sa...

Lite lugnare och lite gladare än din men som vanligt också ganska så stressig. Känner igen lite av det jag anar i ditt inlägg...

Jag har förresten smakat. Kunde inte hålla mig... Mmmm....

Kram

Omentjej sa...

Jag hade också en ledsen dag, men det jag grät över var en fjärt i rymden jämfört med din sorg.
Stora kramar Molly, det är jobbigt att bli påmind om sin sorg varje dag.

Att ha det gott sa...

Jag hoppas så att du snart mår bättre

Villa Frejas bokblogg sa...

Du sörjer. Du måste tillåta dig själv att gråta närhelst det bubblar upp. Inte vara duktig flicka. Det vinner ingen på. Tänker på dig, det vet du.
Kram.

hallinbloggar sa...

Men stackars dig! Förstår att du saknar din fina Ronja. Kram!