tisdag 31 augusti 2010

Underbart är kort...

Det är så härligt att va i solen, i solen, i solen...

Ja, som ni märker har jag fått en massa gamla slagdängor på skallen idag. Vet inte om det är solen men härligt är det och jag försöker ta till vara på den så mycket det går och konserverar den för mörkare och gråare dagar.
Jag måste passa på och tacka er som följer mig här -observanta är ni också- och kommer med goda råd och synpunkter och fråga Vilka är ni (många av er vet jag ju) och varför väljer ni att titta in här?

13 kommentarer:

a-mode50plus.se sa...

Ja det är härligt med sol! Man får passa på att njuta! Jag vill vara anonym precis som du, men lite till, då jag inte har namn och bild i min blogg. Lite feg antar jag! Jag tycker du har lättlästa och intressanta inlägg. Känner igen mig i en del- exempelvs det du hade om modebloggar.

Librarybeth sa...

Lite vet du om mig tror jag! Jag gillar att läsa det du berättar! Du har en mysig blogg och ett varmt och roligt sätt att reflektera över livet, stort och smått!

Eva Agnes sa...

Jag håller med Librarybeth i det hon säger om ditt sätt att formulera dig. Mycket roligt och alltid mitt-i-prick.
Sedan är du ju min dotter.
De där söta skorna vill jag ha!! :-)
Kramar Mammi

Lisa sa...

Jag heter Lisa och är 27. Läser din blogg för att jag gillar din passion för kläder och böcker (är utbildad svensklärare, och mycket litteraturintresserad :). Du har en personligt tilltal i ditt sätt att skriva tycker jag! Kram

Lisa sa...

Hmm...ETT personligt tilltal, menar jag förstås. Rätt ska vara rätt för en ordmärkare :)

Znogge sa...

Sol hos mig med men aningen svalt...

Du skriver varierat, om olika saker och du verkar vara en klok och vänlig person.

Sedan är det förstås det där med Ronja... Wheatenägare och så...

Kram!

Pia Wester sa...

Ja, jag är bara här för att stjäla bilder. Svischhh!

Att ha det gott sa...

mig känner du väl ganska bra nu
jag gillar dina outfits MYCKET
och ditt sätt att skriva Kram på dig

Sussi sa...

Jag passade på att njuta av solen igår med. Härligt sensommar/höstväder var det :)

Jag gillar din blogg för den är så varierad. Du skriver om det mesta vilket jag gillar :)

Kramisar

Erika sa...

Härligt med sol! Idag hade vi aktivitetsdag på jobbet så vi har fått vara ute hela dagen nästan =)

Jag kikar in här för att jag gillar dig och din blogg, hur du skriver, bilder, outfits och allt annat =)

sara - Glitterögon sa...

Vad somrig och fin du är!

Sv: Jag har försökt med att få till distansstudier innan jag blev sjukskriven, men skolan kunde inte hjälpa mig med det :(
Får se sen efter mötet med försäkringskassan - förhoppningsvis kan jag studera på halvfart och vara sjukskriven på halvfart. Om nu skolan går med på det... om försäkringskassan gör det... ja, det är en soppa.

Ha en skön fika nu.
Smart mickaper till laptopen du köpt.

Kram.

Camillas dagar sa...

Jag gillar dina inspirerande outfits och allt annat du skriver om här. :)
Kram!

En förkärlek för svart sa...

Jag har ju följt dig ett bra tag nu och jag fortsätter kika in här för att du skriver bra och blandar intressanta funderingar med mode och stil. En skön mix helt enkelt! kram