fredag 27 augusti 2010

Vilken humörhöjare!

Att gå in här efter en planeringsdag och läsa alla intressanta och snälla kommentarer, ni har verkligen gjort min dag! Tack snälla!

Dessa fina rader kommer jag att leva på länge länge:

¨Molly, din blogg är ju så blandad med annat än bara kläder och mode. Den känns så personlig. Ibland känns det som att jag känner dig. Det är något med din blogg som jag inte kan sätta fingret på nu, men det är min absoluta favorit-blogg!¨

Jag skriver ju inte någon renodlad modeblogg men intresset för kläder är stort och jag visar ju upp mina kläder då och då eftersom jag märker att det uppskattas...

Finns det nu någon därute som är duktig på bakgrunder och layout så snälla hör av er! Ni ser ju hur det ser ut härinne just nu vilket gör mig helt förtvivlad!

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Jag är citerad! Vilken överraskning det var att läsa sina egna ord i bloggen! Ja, nu ser du ju att jag kollar din blogg flera ggr om dagen!

IngelaMollly sa...

Fliselin: Och det gläder mig oerhört ska du veta! Det känns som om jag känner dig också, skulle tycka det vore jätteroligt om vi ngn gång kunde ses! Tack för dina snälla ord, de värmer ska du veta! Kram!

Linda sa...

Ja, din blogg är jättemysig och personlig :)

Pia Wester sa...

Många "modebloggar" tycker jag handlar mest om att visa upp sig själv och vad man har köpt för nytt (och oftast dyrt). Därför gillar jag din blogg och dina outfitbilder så mycket för att det är hur du sätter ihop dina outfits som blir så intressant! Tycker du är fena på att få plagg att funka på ett sätt som jag själv aldrig skulle komma på, fortsätt med det!

Alicia sa...

Jag gillar din blogg, den är mysig. Jag tittar in här titt som tätt och hoppas varje gång att du ska ha uppdaterat.. :)