lördag 28 augusti 2010

Vilken väg ska jag ta?

Bloggen och jag kommer inte riktigt överens just nu, vete katten vad det är men från att ha haft en jättefin layout går det plötsligt inte att göra någonting. Min stackars mamma som är en hejare på bloggdesign och hemsidor har fixat, grejat och sliter vid det här laget sitt hår för att ingenting fungerar här inne längre. Idag föreslog hon att jag eventuellt ska starta en ny blogg vilket då betyder att jag inte kan ¨ta med mig¨ något härifrån utan att jag får börja helt från början....och där tappade jag geisten och blev tjurig, fy sjutton så barnslig och otålig jag är, helt sanslöst!
Tjejen som föreläste i sociala medier häromdagen menade att wordpress är mycket bra, mer avancerat vilket antagligen betyder att det är svårare...?
Ni följer väl med mig om jag skulle tvingas byta, va och vad ska jag i sådana fall heta?

19 kommentarer:

Znogge sa...

Vad tror du om oss? Vi är väl inga svikare? Klart att vi följer med om det skulle bli så.

Jag kör ju med Wordpress fast en av deras färdiga varianter. Det finns andra möjligheter men jag och teknikens under...

Kram!

Sara sa...

jag har bytt blogg flera gånger, man överlever ;) Och - jag bloggar i wp nu, jättebra :)

Eva Agnes sa...

Där ser du gumman!
Läs nu vad de skriver här på kommentarerna.
Jag har nu skrivit ett mail till Vintagemadeforyou. Vi får se om hon kan komma med något förslag.
Annars köe vi med byta blog....hi hi.

Eva Agnes sa...

Fast du, med wordpress kan jag göra NADA
Mutti

sara - Glitterögon sa...

Jag följer självklart med till ny bloggadress om det nu skulle bli så. Olyckligt dock att designen bråkar med dig.
Kram.

Camillas dagar sa...

Jag har varit in och nosat på både Wordpress och blogg, men jag trivs bäst med blogspot.
Hoppas att det löser sig med bloggen, självklart följer jag med!
Kram!

Librarybeth sa...

Klart man hänger med!!! Jag tycker dock att din blogg är fin alltjämnt!!! Men trist att det strular, man blir tooookig av sådant.

Att ha det gott sa...

Klart vi hänger med

Marikka sa...

Självklart skulle jag följa med! Du skulle väl kunna heta Mollys mix även om du flyttade.

Marikka sa...

Jag gillar blogspot,men har blogg eftersom magistra var upptaget hos blogspot när jag startade.
Men jag håller på med en blivande matblogg, och då ska jag ha blogspot.

Ha en bra söndag!

Fliselin sa...

Självklart flyttar vi med! Namnbyte behövs ej! Jag kanske ska ta mig en tur till Västerås, vore kul! Idag behöver jag ordna present till en tonårstjej som fyller 15 snart. Funderar på en lång cardigan.
Ha en bra dag!

Sussi sa...

Klart jag följer med.. Det kanske kan kanske vara kul med lite nytt för dig med :)

Kramisar

a - Mode50plus.se sa...

klart vi följer med!

Omentjej sa...

Klart vi följer med knasboll!!

Omentjej sa...

...jag menar hur kan du tro något annat? :D

Erika sa...

Jag tycker att din design ser fin ut nu! =)

En förkärlek för svart sa...

Såklart jag hänger med! Men jag gillar Mollys mix =)

Hanna sa...

Jag följer med om du byter. :-)

elisabet sa...

Men du har ju jättefin design! Självklart följer jag med om du byter, jag har blogg.se och tycker det är jättebra!