tisdag 24 augusti 2010

Utmanad

Jag har blivit utmanad av finaste En förkärlek till svart

1. Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?
Tittar på klockan och sträcker på mig


2. Vem skulle du ringa om du behövde hjälp att gömma ett lik?
Que?

3. Har du någonsin skickat ett kärleksbrev?
Jajamen, flera stycken blev det då min A jobbade en hel sommar i Irak

4. Vad har du som bakgrund på din dator?
Sjön Zeller See i Zell am See med alperna i bakgrunden

5. Brädspel?
Nja...hellre kändis o filmfrågor

6. Om du var tvungen att välja: kapitalist eller kommunist?
Pass

7. Mest älskade ägodel?
Min förlovnings- och vigselring

8. Mest lästa bok/bokserie?
Helt klart Lilla Huset på prärien som jag läste sönder och samman som liten

Nu utmanar jag alla som vill, törs och vågar, säg gärna till om ni har gjort utmaningen här

5 kommentarer:

Sofie sa...

Så himla fint ditt nya utseende på bloggen är men jag vill tillägga att den var väldigt fin innan också!

Blåsiga kramar från skåneland ; )

Znogge sa...

Lilla huset på prärien... Minns att vi satt bänkade framför teven jag och min syster...

Kram

Camilla sa...

Jag har antagit utmaningen

sara - Glitterögon sa...

Ah, vad kul att läsa den här listan inne hos dig också.
Lilla huset på prärien var/är en stor favorit för mig också.
Kram.

Omentjej sa...

Jag är på! Och prärien var en favorit här med! =)