onsdag 22 september 2010

Abstinens

Har inte kommit in här på heela dagen, snacka om att sakna sin lilla snuttefilt ;-) Någon annan som har haft problem med blogger eller med att komma in här idag?
Annars kan jag inte riktigt bli kvitt det övertramp som tog mest kraft från mig i måndags. Det är inte så att jag går och är ledsen eller så men jag känner mig kränkt, arg och frågan om hur jag ska agera nu gnager inom mig. Jag har berättat för några av mina närmaste vänner som reagerade på liknande sätt som jag vilket ju är ett tecken på att jag inte överreagerar... Jag är medveten om att jag är spontan och känslig men det här känns inte ok, hur sjutton ska jag göra nu?

3 kommentarer:

Znogge sa...

Svårt att rådgöra när man inte vet vad det är. Men känns det fel, som ett övertramp, hade jag nog valt att ta upp saken. Öga mot öga... Men det kan vara svårt beroende på vad det rä. Bara du kan känna vad som är rätt men lycka till...

Kram

Librarybeth sa...

Håller med sign. Znogge! Men nog är det bra att ta upp det som gnager med den det berör, fast fy det kan vara bra svårt!
Och att sakna sin lilla snuttefilt känner jag igen, Molly!!! hihi bloggnörd, det är vad man är....

Camillas dagar sa...

Det verkar som att någon har gjort om designen lite här... kanske därför du inte kommit in?
Fint i alla fall.
Jobbigt det där, då man som mest vill blogga och det inte går. Suck!
Kram!