måndag 27 september 2010

Vilken dag!

Snurrigare och roligare dag - på en och samma gång - får man leta efter; en timmes fotografering då jag bl. a. fick leka flygplan! Jag körde på ett säkert kort med kläderna och ska försöka visa när artikeln är klar, hur funkar det förresten med copyright?
Sedan jobbade jag kväll och fick mitt i den värsta snurren ringa sjukvårdsupplysning som i sin tur tillkallade ambulans då en äldre man i permobil inte var riktigt kontaktbar och  somnade om hela tiden fastän flera av oss försökte väcka honom . Tack och lov var det ingen fara och när ambulanspersonalen väl fick liv i honom blev han riktigt aggressiv. En dag på bibblan liksom...
Men det största och bästa med den här dagen är ändå den fantastiska nyheten jag har fått...

14 kommentarer:

Librarybeth sa...

Jobbet kan vara bra varierande, inte sant! Folk som somnar lite varstans har man ju varit med om. Är det så trist på bibban ;) Hoppas att fotogr. gick bra. Och så blev man ju nyfiken på vad för bra nyhet du fått.....

hallinbloggar sa...

Ojda vad det händer grejer! Vad nyfiken jag blir...?!

Omentjej sa...

Åh vad glad jag blir när jag läser detta, härligt Molls!! Ser fram emot att få höra mer! Kram!!

Znogge sa...

Men nyheten då?

Kram

Att ha det gott sa...

Nu är jag nyfiken Molly

sara - Glitterögon sa...

Men Molly, det förstår du väl - att du kan inte sluta skriva där!
Åh vad glad och nyfiken jag blir nu :)
Kram.

Alexandra sa...

... som är..? :)

Sussi sa...

Men du kan ju inte bara sluta där.. Så taskigt!!! ;)

Läskigt med mannen. Han ska väl vara tacksam att någon bryr sig om han är okej eller inte..?

Kramisar

Erika sa...

Det låter som en riktigt intressant dag, men flygplansimitationer och aggressiva män ;)

Sv. Tack så jättemycket, finaste du!
Kramen!

IngelaMollly sa...

Librarybeth: Den ena dagen är inte den andra lik ;-) Tack, det gick bra, nyheten får jag suga på ett tag till ;-)

hallinbloggar: Ja, förstår det och jag som har så svårt att hålla tyst ;-)

Emma: Tack, om ett tag så kommer jag att =) Kram!

Znogge: Jag kommer att suga på den ett tag till ;-) Kram!

Att ha det gott: Jag förstår det, jag kommer att berätta i sinom tid ;-)

Sara: Jag förstår det, fräck jag är va? ;-) Kram!

Alexandra: Det kommer...om ett tag ;-)

Sussi: Ja, nu var jag bra fräck va? ;-)

Erika: Eller hur? ;-)

Fifi sa...

Oj, vilken dag! Nu blir jag nyfiekn på nyheten också :)

Ja, på nåt sätt måste det lösa sig förr eller senare...

IngelaMollly sa...

Fifi: Ja verkligen. Nyheten får jag suga på ett tag till men jag kommer att berätta så småningom =)

Mrs J sa...

Men åh vilken teaser. Jag som är så nyfiken av mig!

IngelaMollly sa...

Mrs J: Snart så...jag lovar att jag kommer att chocka er alla med råge ;-)