lördag 18 september 2010

Plötsligt händer det!

Det fina gamla Tullhuset i hamnen där jag bor har slagit upp portarna; här hittar man kläder, smycken (bl. a. de fina Humanity armbanden) inredningsprylar och kosmetika/skönhetsbehandlingar. En restaurang ska också öppnas inom kort, kan ju bli hur bra som helst hemma på vår gata i sta'n.
Fast den gladaste nyheten av alla måste ju ändå vara att Monki äntligen öppnar här hos oss, så som jag har suktat efter alla snygga saker de har, nu ska jag baske mig investera i den läckra turbanmössan, undrar hur jag kommer att se ut i den, tantvarning?

7 kommentarer:

Omentjej sa...

Ja visst är det underbart att det kommer lite nytt! Monki har ju jag också längtat efter!! Och den nya kinan som öppnar på måndag (på källgatan) ska ju servera dim sum - yay, whopee! Nu fattas bara en indier också!
Tullhuset är jag extremt nyfiken på, det får nog blir ett besök neste uke.

Znogge sa...

Framtiden tycks ljus med andra ord ;-)

Kram

sara - Glitterögon sa...

Åh vad många härliga trevligheter :)
Kram.

Librarybeth sa...

Uuuh, ser ju jättefint ut!!! Där kommer du att trivas finemang!

Sussi sa...

Så mycket fint och skoj som väntar..
Kul med nytt :)

Kramisar

Anonym sa...

Härlig härlig blogg som jag hittade genom min bloggvän 'glamour och fläskpannkaka'. Ville bara lämna ett litet spår efter mig!

Agneta

Camillas dagar sa...

Åh, vad lyxigt! Monki har himla mycket fint ju.
Jag tror inte ens att det finns i Uppsala, Stockholm är nog närmaste Monki för mig.