söndag 12 september 2010

Snälla, förlåt mig!



Jag är en dålig människa! Jag har så himla dåligt samvete för att jag inte hinner besvara kommentarerna direkt som jag skulle vilja och nu ligger jag rejält efter. Så jag har ett förslag som jag hoppas är ok med er?
Jag är ju inne hos mina favvobloggar så gott som dagligen och kommenterar, hoppas det räcker och om ni har någon fråga så besvarar jag den också inne hos er. Och ni som inte har bloggar besvarar jag så fort jag kan här inne hos mig i det inlägget där ni har kommenterat.
Hoppas så att detta är ok med er?

8 kommentarer:

Znogge sa...

Man kan inte hinna allt. Så är det bara...

Kram

Att ha det gott sa...

låter bra
Hoppas att du får en fin Måndag nu

sara - Glitterögon sa...

Men snälla lilla Molly, det är mer än okej. Man kan inte hinna allt och du ska absolut inte ha dåligt samvete. Så... bort med det nu. Och ha en fin dag :)
Kram.

Omentjej sa...

Låter som en bra idé! Dåligt samvete ska du inte ha! Kram!

Sussi sa...

Men Molly.. Inte behöver du väl ha dåligt samvete för det. Det låter jättebra med din lösning! Man måste leva livet också ;)

Kramisar

Hanna sa...

Det är helt ok att inte hinna med allt. :-)

Camillas dagar sa...

Helt okej! :) Jag försöker också svara på alla kommentarer, men man halkar efter ibland.
kram!

Librarybeth sa...

Ta're lugnt! Ha inte dåligt samvete, du kommenterar och svara där/här och när du hinner!