måndag 20 september 2010

Skitdag!

För mig har det verkligen varit måndag med besked idag; folk har varit arga på mig till höger och vänster, jag har blivit utskälld och tillrättavisad att vissa saker bara inte passar sig. Jag veet att jag ska köra mitt race, stå på mig och ruska av mig det ungefär som en hund ruskar av sig det våta från sin päls men är det inte så typiskt att när man själv - läs jag - känner sig det minsta trött och låg så tar jag åt mig så mycket mera av kritiken och missnöjet som riktast mot mig. Nu känner jag mig ledsen, nedstämd och ensammast i hela världen och önskar bara att allt ska vara borttrollat tills i morgon då alla kommer att le välvilligt mot mig och säga att jag är en riktigt trevlig filur. För visst vi alla bli omtyckta och få bekräftelse, eller hur?

12 kommentarer:

Sara sa...

Kram!

Librarybeth sa...

Visst är det så... jag hoppas att din tisdag blir BRA!

Znogge sa...

Skickar en stärkande kram! Sådana dagar är bara för jobbiga. En del var så i mitt gamla arbetslag men det slipper jag nu. Tack och lov och tack för positiva och glada arbetskamrater.

Hoppas tisdagen blir mycket bättre.

Kram

Pia Wester sa...

Men - varför är folk arga på dig?? Säg till om jag ska komma och slå dom....

Att ha det gott sa...

STOR KRAM
jag gillar dig

Camillas dagar sa...

Hoppas att din tisdag blir grymt bra i stället! Kram!

Fliselin sa...

Har folk inget hyfs att uppföra sig? Jag vet med säkerhet att du är en trevlig filur!

sara - Glitterögon sa...

Kram finaste Molly.
I dag blir en fin dag. Det hoppas jag.

Fint du gör här på bloggen :)

Omentjej sa...

Åh fy, stackare. Ja det var nog efter valet, himla konstig stämning överallt. Men vilka dummingar som går på dig, jag brukar alltid tänka att såna personer säkert har magsår så det är eg. synd om dem. Fast jag tarf också åt mig och blir ledsen. Kram kram finaste Molly, hoppas (tis)dagen är bättre!!

hallinbloggar sa...

Visst är det så. Är på jobbet så brukar jag tänka att det inte är mig personligen någon är arg på utan den funktionen jag utgör. Man får jobba på att inte ta åt sig personligen utan låta det rinna av. Ha de gott!

a-mode50plus.se sa...

Visst vill vi väl alla blir det!

IngelaMollly sa...

Tack snälla ni för er omtanke och fina kommentarer, de värmer ända in i själen! Pia du får hemskt gärna komma och slå dem åt mig ;-)