onsdag 27 oktober 2010

Besviken

Idag har jag varit på höstens utbudsdag för vårens barnprogram, tyvärr var det den sämsta jag varit på hittills. Nästan inget för förskoleåldern och det som visades var antingen jättekonstigt eller alldeles för dyrt för min budget, trist! Jag brukar alltid vara så full av energi och glad när jag går hem efter dessa dagar men idag känns det bara som en stor besvikelse.

Och hörrni, jag är ju som jag är men jag gillar svanshalsbanden måste nästan införskaffa ett tror jag ;-)

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Äsch va trist!! Och på tal om halsband med lurv; då skaffar du ett!! Molly säger hiss!

hallinbloggar sa...

Vad tråkigt. MEn svanshalsband? Nu är jag inte als med!

sara - Glitterögon sa...

Vad trist :(

Men du, du är ju så där hip och kommer passa jättebra i ett. Hiss på dig, diss på mig :)
Kram.