måndag 18 oktober 2010

It's a miracle?

Jag är väldigt rädd för att hoppas något för tidigt men efter en mycket orolig natt så var Ronja helt plötsligt mycket piggare på morgonen och hade matlust igen! Vi har haft kontakt med veterinär som tyckte att vi skulle bevaka henne och kontinuerligt ta tempen på henne. Han förklarade också att hundar kan få feber precis som vi människor det behöver helt enkelt inte vara konstigare än så. Åh hoppas hoppas hoppas!
Och tack ni rara för att ni bryr er och visar omtanke, betyder så oerhört mycket för mig. Kram!

10 kommentarer:

Sunflower sa...

Oh, hoppas hoppas för Ronjas och din skull att hon håller sig kry, pigg och glad! :)

Znogge sa...

Åh, så skönt att höra. Jag har tänkt så mycket på er. Blir så när man har hund själv. Och ja en softis gör det liksom lite mer speciellt om du förstår vad jag menar...

Vi fortsätter att hålla tumme och tassar hör för Ronja.

Kram

Camilla sa...

Åh lilla tjejen! Så glad jag blev när jag läste detta

Att ha det gottr sa...

Härligt jag håller tummarna

Sussi sa...

Jag hoppas också det var en obetydlig febertopp bara. Vad glad jag blir att hon känner sig bättre..

Kramisar

sara - Glitterögon sa...

Åh jag hoppas och hoppas. Ge Ronja en stor puss från mig, precis där i den lurviga pannan mellan de kloka, vackra ögonen. En stor puss.
Kram.

Anonym sa...

Hon är verkligen fin! Håller tummen (att hålla båda betyder otur) för att hon blir sitt gamla jag. Kram

Lisa sa...

Det var jag som kommenterade som anonym. Hade visst lite för bråttom där :)

hallinbloggar sa...

Det var verkligen skönt att höra. Jag hoppas hon håller sig frisk nu!

IngelaMollly sa...

Tack alla, så himla gulliga, fina och omtänksamma ni är =)