tisdag 12 oktober 2010

Rosa månad

Jag har tjatat en hel del om rött på sistone men en färg som verkligen ligger mig varmt om hjärtat framför allt denna månad är ju rosa. De flesta av oss har nog människor i närheten som drabbats av bröstcancer. Några personer som står mig nära har drabbats varav en av dem inte finns kvar i livet...jag sörjer henne mycket och tänker på henne ofta då hon betydde mycket för mig. Många bäckar små... här är ett enkelt sätt:

http://www.cancerforsakring.se/?bannerId=1350

Klicka gärna på länken och skapa en egen här.

10 kommentarer:

Sussi sa...

En mycket bra kampanj som fortsätter varje år. Visst känner alla nån som drabbats..

Kramisar

sara - Glitterögon sa...

En mycket viktig månad. Personligen känner jag ingen som dabbats, men det spelar ingen som helst roll. Rosa är färgen.
Kram.

Omentjej sa...

Ja tyvärr känner vi nog alla någon eller flera. Utrota cancermonstret!

Erika sa...

Jag har köpt rosa bandet i år. Det är bra att det har blivit så uppmärksammat.

Sv. Japp, jag har gröna ögon på riktigt =)

Znogge sa...

En viktigt kamp. Ja, kampen mot all cancer är viktig.

Camillas dagar sa...

Jag köper så mycket rosa varor jag kan nu i oktober.

IngelaMollly sa...

Sussi: Ja, sorgligt men sant...alla rosa kampanjer är bra, eller hur? Kram!

Sara: Ja, verkligen! =) Kram!

Emma: Ja, väck med eländet! ;-/

Erika: Ja verkligen. Wow vilka ögon alltså, avundsjuk är bara förnamnet!

Znogge: Helt klart! Kram!

Camilla: Jag med. Kram!

Hanna sa...

Mycket bra kampanj. Min mormor dog i bröstcancer.

Mrs J sa...

Har också släktingar som drabbats...

IngelaMollly sa...

Hanna: Ja...så sorgligt och tragiskt...Kram!

Mrs J: Ja de flesta av oss har det...bort med monstret ;-/