onsdag 20 oktober 2010

Två läckra donnor!

Hade jag förmånen att lyssna på igår på Bokens dag;
Maria Sveland, aktuell med boken Att springa, hon var otroligt intressant att lyssna på och urläcker att titta på i sin svarta klänning med drapering, glittriga ben och handledsvärmare och mc-boots, coolt!
Och så Martina Haag som bjöd på sig själv och många härliga skratt otroligt läcker även hon i en orange sammetsklänning med blombroderier i olika färger och med invävda guldtrådar och som pricken över i:et ett par cognacsfärgade cowboyboots. Jag önskar så att jag hade kunnat visa bilder men det var inte riktigt läge för det tyvärr.

6 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Det låter som ett par underbara föreläsningar. :)
Jag såg dem nästan framför mig ändå, utan foton. :)

Znogge sa...

Visst är det trevligt att lyssna på författare! Men alla är i ärlighetens namn inte lika goda talare...

Hoppas Ronja fortsätter att piggna till.

Kram

Marikka sa...

Jag hade också velat höra, och se, dessa författare. Speciellt Maria Sveland.

a-mode50plus.se sa...

Har du läst boken av Maria Sveland? i så fall - är det en bok du rekommenderar?

Alexandra sa...

Vilken kul dag :)

Sussi sa...

Synd att det inte fungerade med bilderna men jag tycker du förmedlade intrycket rätt så bra ändå :)

Kramisar