måndag 18 oktober 2010

Orolig!

Är jag över min stackars fina lilla Ronja, nu på kvällen har hon nästan 40 grader. Hon har fått febernedsättande och så blir det in till veterinären med henne i morgon...varje gång nu som hon blir sjuk undrar jag samma sak som jag inte ens vill uttala...hon är 12 år och det är ju gammalt...
Jag vet att det på något sätt måste gå men jag vill inte ens gå dit och känna efter behöver inte ens det. Ingen glad hund som kommer och möter mig om jag så bara varit nere i tvättstugan, inga blöta pussar i öronen (softisars specialitet) inget tassande över parkettgolvet bara ett kraterstort och tomt hjärta...

12 kommentarer:

Librarybeth sa...

Oj, vad tråkigt! Svårt att förbereda sig trots att du vet att Ronja är en gammal hund. Kram till dig och din hund.

Znogge sa...

Å nej, jag håller alla mina tummar och alla tassar för att det inte är något allvarligt.

Många kramar

Camilla sa...

Oh stackars lilla tjejen :( Hoppas det går bra hos veterinären idag. Jag håller turmmarna

Kramar från mig

http://hannaskrypin.se sa...

Usch vad tråkigt. Hoppas sjukdomen bara är tillfällig.

Omentjej sa...

Åh lilla Ronja, jag håller tummarna hårt för att hon ska leva många år till. Stora kramar till vovva och matte!!

sara - Glitterögon sa...

Tänker på dig och Ronja <3
Kram.

Käthe sa...

Hoppas det går vägen med antibiotika eller annat. Håller mina tummar så!!

Har en allvarligt sjuk katt här hemma så jag förstår oron. Fruktansvärt!

Camillas dagar sa...

Massor av styrkekramar till dig! Hoppas att det gick bra.
Det spelar ju ingen roll om ens husdjur är gammalt, det är lika jobbigt ändå.

Znogge sa...

Hoppas det gick bra hos veterinären i dag.

Tänker på er.

Kramar

Nina - Glamourmamman sa...

Åh, det gör nästan ont i mitt eget hjärta nu... Jag hatar när djur är sjuka :-( Hoppas att det inte är något allvarligt!

Kramar!

Fliselin sa...

Oj, vad tråkigt. Hoppas att vovven kryar på sig. Jag förstår dina tankar om att hunden är gammal... Usch vad jobbigt att behöva tänka sådana tankar. Känner verkligen med dig.
Kram

hallinbloggar sa...

Ä fy vad jobbigt. Tänker på er.