onsdag 6 oktober 2010

Kaos

har det varit för mig de senaste dagarna. Saker jag inte kan gå in på här - än. Jag önskar verkligen att jag skulle kunna lätta mitt hjärta här på bloggen. Men det vet ju alla ni att det inte riktigt funkar så och inte är det lättaste...Jag känner mig som världens sämsta bloggare just nu pga att jag har tankarna på helt annat håll, är disträ och har inte sovit speciellt bra - jag med min Skalmansklocka.
Jag ligger efter både här och på era bloggar men jag läser alla kommentarer och kommer snart att besvara dem. I¨ll be back, soon! =)

11 kommentarer:

Erika sa...

Sweetie! Hoppas att det blir ordning i ditt kaos.
Ibland måste bloggen vila till förmån för livet i verkligheten.

Kramar!

Att ha det gott sa...

HEJA DIG

Znogge sa...

Hoppas kaoset snart har lagt sig och strukturen återvänder...

Kram

Fliselin sa...

Var sak har sin tid, vi finns kvar! Klart att annat måste gå före bloggen! Det måste vara omtumlande med oro och glädje på samma gång, ja, det är väl det här som är livet.
Sköt om dig!

Pia Wester sa...

Jag vet! Det händer så mycket som man inte kan dela med sig av....men det är skönt att veta att man kan få bloggstöd och pepp när man behöver....stoooor kraaaam på dig!

Camillas dagar sa...

Ta det lugnt. Andas. Kom tillbaka då du känner att du har tid.
Styrkekram!

sara - Glitterögon sa...

Ibland är det riktig kaos i livet. Och du är klok, till skillnad från mig många gånger, som inte öppnar ditt hjärta helt i bloggen. Man får bita sig själv i tungan...
Hoppas allt löser sig till det bästa för dig.
Kram.

Omentjej sa...

Det är jättejobbigt när man vill berätta men ändå inte... Jag ligger ju också efter som du vet, det får lov att vara så ibland helt enkelt.

Mrs J sa...

Ibland måste man lyssna till Skalmansklockan och helt enkelt få ta det lugnt och sova ikapp. Hoppas att allt ordnar till sig!

hallinbloggar sa...

Hoppas det snart ordnar upp sig snart! Ta det lugnt och låt inte bloggen vara någon press!!

Fifi sa...

Hoppas du finner någon slags ordning i kaoset!