tisdag 22 mars 2011

Listigt

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag och familjen flyttade till Västerås från Göteborg; ett stort steg och en omställning för oss alla. Jag började jobba på bibblan som jag fortfarande jobbar på.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
En del drömmar började ¨sätta bo¨ i mitt huvud; de finns fortfarande kvar.
3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Ostbågar, Tacoschips, vindruvor, salt godis och choklad
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Blinka lilla stjärna, Don't you forget about me/Simple minds, Den blomstertid nu kommer, Vill ha dig/Freestyle & Waterloo /Abba
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Betala av mitt studielån, köpa en stuga/fritidshus, pensionsförsäkring, hjälpa min familj, gå ner på halvtid och starta eget
6) FEM DÅLIGA VANOR:
Oroar mig lätt, ältar, skjuter på saker, tidsoptimist, känslig, temperament
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Blogga,läsa, skriva, promenera, umgås
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Magtröjor, Ormsymboler, Pyjamasoverall, Stilettklackar, Neongula plagg
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min dator, barbiedockor, pussel, bokmärken, studsboll
10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN

7 kommentarer:

Omentjej sa...

Kul, jag hakar såklart på!

Librarybeth sa...

ups! det där tål att fundera på! Jag är på!

Znogge sa...

Kull med lite mer information om dig!

Ha en fin dag.

Att ha det gott sa...

Tack Tar tag i detta imorgon

Mufflo sa...

Är inte ute på FB har inte tid jobbet tar för mycket av tiden. Bor i Umeå så det är en bit upp i landet. Vi är många med lite felxila tider som kan ta hand om hunden. Hon behöver aldrig vara ensam mer än ca fem timmar i sträck. Långben i familjen älskar att motionera henne och Lillmatte kör dressyr. Jag kan mest njuta och skriva bloggen. Övriga familjemedlemmar tar med henne ut när de är hemma. Ha en skön kväll!

Villa Frejas bokblogg sa...

Kul med en lista... alltid lär man sig nåt mer av sina bloggvänner :)
Jobbade du på bibliotek i Gbg också? Var bodde ni?
Nyfiken i en strut... ;)
Kram.

Camillas dagar sa...

Tack för utmaningen, ska fixa den så klart! :)
Roligt att få lära känna dig lite bättre. :)
Kram!