lördag 26 mars 2011

Tillökning i familjen

Ja, han är hemma hos oss nu, äntligen! Vi har ägnat oss åt att lära känna varandra idag och jag tror att det har varit lika pirrigt för oss alla. Tidigare ikväll kom han självmant till mig, hoppade upp i knäet och borrade in sin lilla svarta nos under min arm, kärlek!
För en stund sedan när vi flyttade in i sovrummet blev han lite orolig men lugnade sig när han hittade tidningarna vi lagt ut på golvet, antar att det känns som hemma? Just nu ligger han klistrad mot garderobsspegeln; undrar om han inte tror att det är en av hans brorsor som ligger på andra sidan...?
Jag försöker lägga upp lite bilder i morgon och hoppas nu på en någorlunda lugn natt...

7 kommentarer:

Znogge sa...

Miss E och Herr Hund pussar på nosen!

IngelaMollly sa...

Znogge: Bono tackar och pussar tillbaka!

camilla sa...

Oh vad det låter mysigt :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Men åh, gulle.
Kram.

Fifi sa...

Åh, äntligen har han fått flytta hem till er!
Minns när Blixa kom hem till oss, han var så rädd och var bara trygg i mitt knä, så jag satt på golvet i flera timmar, benen somnade, jag var hungrig och allt möjligt, men hade inte hjärta att resa mig! Ser fram emot bilder på underverket!

Camillas dagar sa...

Åh, så underbart att ni äntligen fått hem honom.
Kram!

Omentjej sa...

Åh vad rart, GRATTIS till att ni äntligen fått hem honom! KRAM!