söndag 6 mars 2011

Sköna söndag

Här har flitens lampa lyst; jag har gjort egen paj och bakat frallor. När degen jäste zappade jag runt mellan kanalerna och hamnade plötsligt vid Tory & Dean in love. Har ni sett den? Om inte har ni väl inte direkt gått miste om något. Tory Spelling - ni vet Donna i Beverly Hills - driver ett hotell och det var just det jag ville komma till; det vill jag också göra - tror jag. Tänk att driva ett litet familjeföretag och kunna vara hemma med Bono hela dagarna...?

5 kommentarer:

Znogge sa...

Det lät som en tilltalande tillvaro :D


Kram

Emma Roodla - Fotograf sa...

tackar :)!

Att ha det gott sa...

Så vill jag också ha det

Käthe sa...

Ser gott ut! Får ta och göra paj någon dag! :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, nåt litet B&B i mysig lantlig miljö. Och med gårdsbutik och café... Nu slank jag med i din dröm :)
Kram.