tisdag 9 mars 2010

Antiklimax

Snacka om lång näsa alltså; ikväll satt vi ett fyllt kongresscenter och väntade med spänning på att få lyssna på komikern Lasse Eriksson och hans fru Kristina Östberg som skulle prata om Mobbning på arbetsplatsen och konsten att slå tillbaka. Det var bara det att de dök aldrig upp och de gick inte att få tag på heller... Jag hoppas verkligen att ingenting har hänt dem.

Jag har varit jättedålig på att besvara era kommentarer men det ska jag göra ikväll, a promise is a promise ;-)

5 kommentarer:

Nina sa...

men oj, vad konstigt!..

ha en mysig kväll! kram

Nina - Glamourmamman sa...

Vad mystiskt! Jag har själv lyssnat på honom genom jobbet, och han verkar inte vara en sådan som bara struntar i att dyka upp... Hoppas som sagt inte att något hänt!
Kram på dig!

Camillas dagar sa...

Vad trist med den inställda föreläsningen... Hoppas det inte hänt något allvarligt.
Jag har försökt lämna kommentarer lite här och där på din blogg, men det går inte alltid fram i min iPhone... men jag läser här flera gånger om dagen i alla fall. :)
Vi får ju inte kolla bloggar längre från jobbet och hemma har man ingen lust att sitta hela kvällen heller, men läser från mobilen från jobbet på lunchen och så... ;)
Kramar!

Znogge sa...

Men så snopet! Då undrar man verkligen vad som hänt... Ämnet är dessutom väldigt intressant så det var rejäl otur.

Kram

IngelaMollly sa...

Nina: Ja, det kändes mycket märkligt...Tack detsamma =) Kram!

Nina-Glamourmamman: Nej, tack och lov hade inget hänt men han hade tagit fel på tiden...;-/ Kram!

Camilla: Ja, jättetråkigt...det kan vara ett gissel det där med att kunna/hinna kolla bloggar och att lyckas kommentera också ;-)Kram!

Znogge: Ja, det hade varit väldigt intressant för mig och lite surt eftersom han hade tagit fel på tiden...Kram!