tisdag 2 mars 2010

Dagens nyhet

Det snöar! Say no more...

4 kommentarer:

sara - Glitterögon sa...

Okej Molly, jag lovar. Jag säger ingenting... väljer i stället att kommentera inlägget nedan - Blev nästan lite rädd för dig där ett tag, men förstod snart att minen inte alls var allvarligt menad ;)

Ha en finfin dag. Snaaaart är snön borta och våren här. I'll promice.

Omentjej sa...

Men fåglarna kvittrar ändå! :D
Och jag blev jättevarm i mina vinterkläder när jag masade mig iväg till affären så vårsolen kan inte vara långt borta! Kram!

Nina - Glamourmamman sa...

Oj, och vi som har haft strålande solsken hela dagen!
Kram kram!

IngelaMollly sa...

Sara: Men fy vad hemskt att jag skrämde dig. Borde kanske ta bort bilden? ;-)

Emma: Ja, så sant så min underbara Emmaoptimist =) Kram!

Nina-Glamourmamman: Skönt för er =) Kram!