tisdag 2 mars 2010

En award


Den här fina och uppiggande awarden har jag fått av finaste Sussi. Tack! You just made my day!=)
Och här följer en engelsk instruktion till awarden:

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog
.5. Share the love and link to the person from whom you received this award

Följande 12 väljer jag att skicka vidare awarden till samt till alla mina fina läsare:

Carina
Camilla
FrillyEmma
IgelkottsSara
Käthe
Marikka
Miss M
Mrs J
Emma
Sara
Znogge
Pia

9 kommentarer:

Sara sa...

Gulle dig - tack :)

Camillas dagar sa...

Tack, tack, tack! Precis vad jag behöver i detta snömörker!
Kram och tack detsamma! I ♥ your blog!

Znogge sa...

Tusen, tusen tack!!!
Satt fint en dag som denna.
Kram!

Omentjej sa...

Men tack, vad glad jag blir! Puss & Kram! Du är verkligen en inspiratör!

Linda sa...

Grattis grattis!!

Att ha det gott sa...

TACK rara
Ska skicka denna vidare

Miss M sa...

Tack älsakde Molls <3 Precis vad jag behövde just nu! Kommer dock inte att skicka den vidare då jag inte orkar blogga just nu =( MEN, den kommer att läggas in bland mina övriga awards & den värmer gott i hjärtat just nu /K R A M

Sussi sa...

Lite solsken får man aldrig för mycket av. Du är värde den :-)

Kramisar

IngelaMollly sa...

Hedgehog-Sara: Puss&Kram =)

Camilla: Jag blir glad om jag kan pigga upp lite och tack =)

Znogge: Härligt om jag lyckades pigga upp lite. Kram!

Emma: Den är du så värd och tack vad snäll du är =) Kram!

Linda: Tack =)

Att ha det gott: Den är du värd =)

Miss M: Jag blir glad om du blir glad =) Kram!

Sussi: Tack, tack, tack =) Kram!