torsdag 4 mars 2010

Prickar i regnet



9 kommentarer:

Znogge sa...

Den svarta är min, bara min ;-) Ska genast kolla in dem! Skulle bli ett nöje att gå med hundarna även i regn och rusk.

Kram

Anonym sa...

men den vita är fräsch :)

Nina sa...

mm.. en sådan vill jag ha med!! svart, tror jag :D jätteläcker!

kram

Sussi sa...

Jag äger inte ett enda regnplagg så det där vore något för mig! Jag gillade också den svarta mest..

Kramisar

Mrs J sa...

Åh, de var fina! Jag är ju rätt prickig av mig. Har en riktig goretex + en skojig plastregnjacka från H&M Divided.

Att ha det gott sa...

De är ju super fina
Vi med hund som måste ut i alla väder vill väl ha något snyggt

Anna sa...

Japp den svarta tar vi..=) underbar!

Frida sa...

Härligt med en regnjacka som inte bara är stor och oformlig.

IngelaMollly sa...

Znogge: Den är min och din och visst måste vi få ha lite flärd också som är ute i ur och skur? ;-) Kram!

Moniqas: Ja, visst är den det men den svarta är nog mer Molly ;-)

Nina: Jag meeed =) Kram!

Sussi: Inte jag heller så nu är det hög tid för dig och mig ;-)

Mrs J: Ja, gore tex är ju bäst men de här är så ljuvliga för den inte alltför långa promenaden eller när man är på sta'n.

Att ha det gott: Precis så jag tänkte ;-)

Anna: Ja, visst gör vi? =)

Frida: Precis, den här är ju t o m snygg ;-)