lördag 13 mars 2010

Igår

Skjorta Vila
Denimleggings Pieces
Grodhalsband Pearls for girls
Armband Bijoux
Ja, så här trött var jag igår. Skjortan kommer tyvärr inte till sin rätt på den här bilden för den har gått sin egen väg helt enkelt ;-)
Tack för att ni är så gulliga och omtänksamma det värmer mycket. Nu har jag tänkt mig ett par timmar ute i solen med en god lunch på vägen. V som har varit ute och jobbat ett par veckor nu har fått en helt otroligt färg i ansiktet, kanske man ska sadla om? ;-) Kram på er!

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Hej där! Jag tycker du ser smashing ut. Superfin skjorta! Låter som en skön och avslappnad start på lördagen!

Sussi sa...

Jag tycker det är snyggt när kläderna inte ligger helt platt och rakt..

Ja, man kanske ska ha ett utomhusjobb istället. I alla fall på sommaren ;-)

Kramisar

Camillas dagar sa...

Men det var väl en jättefin bild på dig!!
Jag har missat att du jobbar utomhus... har du bytt bransch helt då?! Det kanske du inte vill skriva här iofs...
Ha en mysig lördagskväll! Här ska det tittas på mello såklart.
KRAM!

Omentjej sa...

Jättefint Molly och jag hoppas du känner dig gladare nu. Jag vet ju precis hur det känns att bli så där hård mot sig själv. Du är fantastisk, glöm inte det! KRAM!

Käthe sa...

Otroligt snygg outfit!!!