tisdag 9 mars 2010

Igår

Topp&Sjal Gina tricot
Byxor Lindex
Armband Humanity
Ja visst var det Alice i underlandet jag var och såg igår. Den var magiskt bra. Tretton år senare hamnar Alice -som vuxen- åter i underlandet. Hon har ett uppdrag att utföra. Filmen är sagolikt vacker med fantastiska effekter och färger. Johnny Depp är alldeles lysande i sin roll som hattmakaren. Den är dock ganska otäck så man ska inte ta med för små barn tycker jag. Annars rekommenderar jag er verkligen att se den!
Jag ger den MMMM1/2/M

7 kommentarer:

Miss M sa...

Själv har jag lite svårt för filmer av den karaktären. Såg Kalle och chokladfabriken men gillade den inte alls!
Men som sagt, smaken är som baken ;)

p.s fin du är i randigt =)

Att ha det gott sa...

Jag tror att jag ska ta med mig dotter och se den

sara - Glitterögon sa...

Underbar tröja du har!

Jag blir mer och mer sugen på att se Alice i Underlandet...

Omentjej sa...

Jag längtar SÅ efter att se den! Håller med Miss M, du är jättefin i randigt. Kram

Lisa sa...

Å, jag har inte hunnit se den än, men längtar efter att göra det. Två andra filmer jag faktiskt nyligen sett (och varmt kan rekommendera) är "Precious" och "500 days of summer". Olika typer av filmer, men pärlor båda två. Fint det var med randig tröja och sjal!

Librarybeth sa...

Good! Och tack för råd. Jag planerar att se den och hade ev. tänkt ta med kidsen men misstänkte att några kan vara för små (trots att lilla V gillar J. Depp!).
ps. gillar din randiga outfit. randigt är niiice.

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack =)

Att ha det gott: Det tycker jag du ska göra =)

Sara: Tack =) Jag tycker absolut du ska se den.

Emma: Tack, den var alldeles alldeles underbar =)

Lisa: Tack för tipsen och vad roligt att höra ifrån dig igen =)Den var helt magiskt underbar =) Kram!

Librarybeth: Tack =) Ja, jag tycker den är för otäck för små barn.