onsdag 24 mars 2010

Våfflor

Bild från Arla.se
Ska ni äta våfflor i morgon?

10 kommentarer:

Käthe sa...

Oh ja, tack för påminnelsen! :)

Miss M sa...

ALLA! ALLA, pratar om våfflor! och de är verkligen min akilleshäl, speciellt min mammas supergoda *mums*

KRAM

Znogge sa...

Nej, det ska jag inte! Jag köpte inget våffeljärn utan en tunika i stället ;-)

Omentjej sa...

Skulle vilja men deyt blir popcorn i stället. =) Tar våfflorna i påsk!

Nina - Glamourmamman sa...

Det hoppas jag VERKLIGEN att det blir :-) Lägger sig som en mjuk boll i magen :-)
KRAM!

Librarybeth sa...

Hinner jag inte våffla till det imorgon så får det bli ett högtidligt löfte att våffla i helgen!!!

Mrs J sa...

Apselut! Vi gillar våfflor, men skulle egentligen behöva ett järn som gräddar två åt gången.

IngelaMollly sa...

Käthe: Det var så lite =)

Miss M: Förlåt, inte meningen ;-) Kram!

Znogge: Lät nyttigare ;-) Kram!

Emma: Ett magrare alternativ ;-)

Nina-Glamourmamman: Ja, härligt gött ;-) Kram!

Librarybeth: Samma våffelförhållanden råder här ;-)

Mrs J: Jag förstår det ;-)

Maries dagsedlar sa...

Köpte färdiga belgiska våfflor. Bara att sätta i brödrosten. Riktigt goda med vispgrädde och sylt på.

IngelaMollly sa...

Marie: Det lät underbart gott =)