söndag 7 februari 2010

Clumsyhead

Igår lyckades jag välta omkull en av våra nya fina lampor så att den gick i tusen bitar min fina ljusstake åkte också med. Illa kvickt for jag iväg till Ikea för att ersätta den med en ny innan A kommer hem.
Nyss hade jag omkull ett glas vin på köksgolvet; när jag hade fått bort allt vin och glassplitter upptäckte jag en ivrigt slickande Ronja. Hon hade ¨råkat¨ komma ivägen och stinker nu som ett helt bryggeri. Undrar just om hon kan bli full? Vad ska husse säga? Och varför är jag så klumpig?

9 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Men stackare, vilken otur du har! Hoppas att morgondagen blir bättre :-)
Kram Nina

Librarybeth sa...

Låter som en crazy söndagkväll :D Hoppas hunden sover gott ikväll... fina söndagsfoton från din promenad i solen!!!!

Znogge sa...

Kan bara bli bättre! Miss E slurpar upp allt så jag vet hur det är...

Kram

Sussi sa...

haha så där är jag hela tiden. Den ena olyckan tar vid där den andra slutar. Efter ett tag så vänjer man sig hihi
Hoppas inte Ronja blev på pickalurven ;-)

Kramisar

Emma sa...

Jag har också vissa dagar när man välter allt känns det som =)
sv: Halsbandet är köpt på Glitter, 249 kr.

Eleonore sa...

Oj vilken otur du hade! Men du ska nog se att det går bra och vvven blev nog inte påverkad :)

sv: ja pröva den du :D

sara - Glitterögon sa...

Men det är väl alltid så? Klantar man till det en gång försöker man skärpa sig resten av dagen med bara ett enda resultat - mer klanteri. Stackars dig, hoppas du får en mindre klumpig måndag. Kram.

Miss M sa...

Hahaha *flå´t*. Men känner Så igen det där, spillde nämligen öl över hela Tillie när jag bodde i lägenheten och hon luktade som ett bryggeri i flera veckor efter, trots att jag duschat henne ;)

KRAM

IngelaMollly sa...

Nina-Glamourmamman: Ja, det har inte varit ngn turhelg precis...nu kan det bara bli bättre ;-) Kram!

Librarybeth: Mmm, crazy var det...jo både hunden och jag sov gott ;-)

Znogge: Det är det jag säger, de två måste vara släkt ;-) Kram!

Sussi: Ja, kanske bara att gilla läget då? ;-) Hon sov gott ;-) Kram!

Emma: Visst är det störande? Halsbandet är jättefint men verkar inte finnas kvar?

Eleonore: Tack för omtanken =)

Sara: Tack den blev inte fullt lika klumpig) ;-

Miss M:You and me ;-)Kram!