måndag 1 februari 2010

Måndag 1 februari

Kofta Kappahl
Långärmard topp&Jeggings H&M
Nyckelhalsbandet
Den där koftan är helt klart ett av 2009 års bästa köp för mig; skulle kunna använda den dagligen och jag gav bara 100 kr för den på rea, helt perfekt!=)
I morgon tisdag är det heldagskurs igen, ganska tufft att sitta still och tänka en hel dag men en otroligt mysig miljö; känns lite som en vintersportstuga och så tänder de brasor både i konferensrummet och i matsalen, cosy! =)Posted by Picasa

6 kommentarer:

Camilla sa...

Koftan är verkligen jätte fin!

Att ha det gott sa...

Det låter mysigt
Koftan är verkligen jätte fin

Sussi sa...

Ingen dålig miljö att ha möten på..

Visst känner man sig otroligt nöjd när man hittar nåt man tycker såååå bra om och dessutom på rean. Det är den kicken jag älskar!! Det är nog därför jag shoppar så mycket som jag gör.

Koftan var jättefin

Kramisar

Miss M sa...

Tittade på den koftan, hade den i handen, men la den *suck*
OJ, vad jag ångrar mig =/

Ha det gott fina du =)

KRAM

Hanna sa...

Jättefint! :-)

IngelaMollly sa...

Camilla: Ja, visst är den fin? =)

Att ha det gott: Kul att du också tycker den är fin =)

Sussi: Nej, det kunde helt klart vara värre ;-) Jag håller med, jag är extra nöjd när jag fyndat ngt riktigt fint, tack =) Kram!

Miss M: Ja, sådant är irriterande men du kommer säkert hitta ngt annat fint fynd =) Kram!

Hanna: Tack =)