torsdag 11 februari 2010

Svar på tal!

Jag undrar om du har några särskilda drömmar eller mål som du strävar efter att uppnå?

Jag har en hel del drömmar och även mål som att utvecklas mer i mitt arbete bl a skulle jag vilja informera och marknadsföra böcker och trender i olika sammanhang som på mässor, skolor osv.
Det finns lite mer som är för nytt att informera om här ännu...

Jag undrar om du trivs i Västerås?
Jag trivs jättebra här. Det jag saknar mest-framför allt på sommaren- är havet.

vad ska du dansa?
Lindy hop =)

Visst kommer du från Falkenberg, om jag inte minns helt fel...? Hur kommer det sig att du/ni flyttade därifrån? Saknar du inte västkusten ibland?

Ja jag kommer från Falkenberg. Vi har flyttat ett antal ggr, först flyttade jag till Göteborg när jag började studera och där träffade jag min A, han kommer från Västerås vilket till viss del är bidragande till att vi hamnade här. Visst saknar jag västkusten; alla ¨goa gubbar¨ och framför allt havet, sältan och fiskmåsarna...;-)

När ska du till Malmö?
Förhoppningsvis senare i vår eller i sommar, då ses vi väl? ;-)

Du köpte en klänning på Gertruds för ett tag sedanJag har aldrig sett dig i den Var den inte bra? Jag tyckte att jag såg så tjock ut i den men lyckades få till en bra outfit med den för ett tag sedan och då glömde jag att ta ett kort typiskt nog.

4 kommentarer:

Eleonore sa...

Hihi ja då kanske det är bästa att ta utan mandel då :D

Fifi sa...

Åh, jag förstår att du saknar havet och all goa gubbar!

Ha en fin helg!

Att ha det gott sa...

Vaa? du kan inte se tjock ut

IngelaMollly sa...

Eleonore: Det är nog det ja ;-)

Fifi: Ja, nog gör jag det...tack detsamma =)

Att ha det gott: Nog kan jag det ;-)