tisdag 9 februari 2010

Tisdag 9 februari

Posted by Picasa
Tshirt H&M Divided
Munkjacka gammal som gatan Gina tricot
Byxor Lindex
Strasshalsband & ring Guldfynd
Armband Eira
Det har varit så intensivt och mycket att tänka på den senaste tiden, främst på jobbet.Så även om jag kände mig trött och sliten begav jag mig till Friskis & svettis och tränade av mig allt, så skönt. Det är verkligen underbart att få ur sig ¨allt¨ och att ladda upp på endorfinkontot. Och i morgon är det kurs och sitta still hela dagen igen...

5 kommentarer:

Rövarmamman♥ sa...

O vad duktig du e som tränar:)

sv: Tightsen kommer från Acne:)supppper sköna! Finns på webben. Kramar till dig

Sussi sa...

Har man mycket att tänka på så är det ett väldans bra sätt att träna. Skönt att få köra på lite..

Sv. Jag får nog gå alla kurser jag hihi

Ha en bra dag
Kramisar

sara - Glitterögon sa...

Duktig du är som tränar fast du är trött. Hade jag aldrig orkat.

Skönt ändå att få ha tränat ordentligt innan den dag av stillasittande.

Lisa sa...

Det ÄR verkligen underbart! När jag tar mig iväg och tränar efter en påfrestande arbetsdag känns det så mycket lättare att ladda om inför nästa. Man blir lite som ny :)

IngelaMollly sa...

Rövarmamman: Tack, det är ett behov som vuxit sig starkare, mår inte bra om jag inte får träna. De är verkligen superläckra tightsen. Kram!

Sussi: Ja, precis så är det. Jag behöver också gå alla kurserna men den var extra träffande ;-) Kram!

Sara: Tack, jag mår bättre om jag tränar om jag inte har ont i huvudet som idag vill säga...

Lisa: Precis så som jag känner =)