torsdag 11 februari 2010

Igår


Tunika Kappahl Kofta Lindex Leggings m skinndetaljer Monki Nitarmband Pieces

Det hände mycket igår; kurs hela dagen som avslutades med ett besök av författaren Cilla Naumann, som var Augustnominerad för sin ungdomsbok Kulor i hjärtat i december. Hon var mycket intressant att lyssna på. På kvällen var vi på vår lindy hop kurs och igår tappade jag faktiskt modet lite; det var svårt plus att vi skulle lära oss ett hopp, lite väl snabb framfart för min del...Jag svarar på kommentarer och frågor ikväll, det är ett löfte ;-)Posted by Picasa

8 kommentarer:

Marikka sa...

Fina leggings ;)

sara - Glitterögon sa...

En sån underbar tunika :)

Intressant jobb du har tycker jag. Kanske ska jag sadla om ;) Ungdomslitteratur tycker jag är intressant. Kramar.

Emma sa...

Sv: Ja mitt nya liv innebär att jag gått från att äta oregelbundet och inte alltid så nyttigt till att planera mer och att äta hälsosammare. Och så har jag kommit igång med träningen, känns underbart :)

Gillar verkligen tunikan, KappAhl har blivit så duktiga på det där med tunikor och blusar =)

Znogge sa...

Vilken bra dag och en härlig tunika!

kram

Erika sa...

Vilken fin tunika!

Lindy hop låter intressant. Vad är det ?

Sussi sa...

Den där kombinationen av kläder var jättesnyg!!

Kramisar

Librarybeth sa...

Aha, det är fler som kämpar med utmaningar, tennisen är en av mina utmaningar! Bra jobbat! Och välklädd som alltid! Tunikan super!

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack, jag gillar dem mycket =)

Sara: Tack =) Ja, det är roligt och spännande fast jag tror att du är inne på rätt spår för dig, tror du inte? Kram!

Emma: Tack =) Vad duktig du är och så skönt det måste kännas.

Znogge: Tack, ja en riktigt bra dag =)

Erika: Tack =) Nya benämningen på samma dans som jitterbugg.

Sussi: Tack =) Kram!

Librarybeth: Tack =)Ja, nog är det en utmaning som heter duga ;-)