tisdag 16 februari 2010

Temla

Idag får man äta det är lag på det ;-)

8 kommentarer:

Fifi sa...

Åh, jag missade visst semledagen…tur att det går att ta igen i efterhand :)

Librarybeth sa...

Jäpp, lassade in en idag och baske mig om jag inte ska ha en på torsdag också. En varannan dag liksom ;)

Att ha det gott sa...

OK Jag löd

sara - Glitterögon sa...

Åh vad gott. Passa på att äta nu! Jag missade semeldagen totalt :(

Camillas dagar sa...

Jepp! Jag åt också en i går och har en kvar i kylen till i dag. :)
Mums!

IngelaMollly sa...

Fifi: Ja, det är ju det som är så bra ;-)

Librarybeth: Det gör du rätt i, visst var det galet gott? ;-)

Att ha det gott: Så skönt att ngn lyssnar på mig ;-)

Sara: Ja, väldigt gott, då kan du ju äta en i morgon istället =)

Camilla: Smaskigt =)

Mrs J sa...

Nä, har försökt lära mig att äta semlor i flera år, men det går faktiskt inte!

IngelaMollly sa...

Mrs J: Det är ju bara att tacka och ta emot det är ju inte direkt nyttigt ;-)