måndag 22 februari 2010

En stilla (desperat) undran

Hur länge varar OS?!

10 kommentarer:

Sunflower sa...

Aningen för länge? :)

Znogge sa...

Lika länge som vintern. Så där några månader...

Mrs J sa...

Jäävligt jäävligt läänge...

Miss M sa...

*hahaha* Antar att Monsieur A kollar frekvent! Här märks det inte ens av, Mr H är lika ointresserad som jag *god bless him* ;)
KRAM

Sandie sa...

Det undrar jag med!

Thessan sa...

adoption?

Sussi sa...

haha jag tror det bara håller på en vecka till ;-)

Kramisar

Maries dagsedlar sa...

Alldeles för länge!

Eva Agnes sa...

Till och med nu på söndag... hi hi
Du får stå ut, serru.
Kramar

IngelaMollly sa...

Sunflower: Vilka nedslående nyheter du kommer med ;-)

Znogge: Hilfe! ;-)

Mrs J: Precis vad jag befarade ;-)

Miss M: Nä han är det ingen större fara med värre är det med H plus att jag retar mig på att det står Vancouver överallt i tv-tablån ;-) Kram!

Sandie: That makes two of us ;-)

Thessan: Nu förstår jag inte?

Sussi: Det blir en lååång vecka ;-) Kram!

Marie: Ja, fy katten! ;-)

Eva Agnes: Säger den som ingen tv har ;-)Kram!