lördag 13 februari 2010

Igår och idag

Tröja&Denimleggings Only
Linne JC
Strasshalsband&Ring Guldfynd
Armband PiecesPosted by Picasa
Säg hej till mitt fina tröjfynd för 49 kr, en liten ögla i tröjan plus att det bara fanns den kvar avgjorde priset. Inte helt fel för en person som satt köpstopp fram till sommaren. Nja, det är ju en sanning med modifikation; insåg att jag bara skulle fokusera på förbudet i sig så jag ruckade lite på min egen regel och har bestämt mig att jag får köpa något för en liten summa varje månad. Idag är det storhandling och födelsedagsfirande hos svärmor som gäller. Vad ska jag hitta till henne nu då?

14 kommentarer:

Znogge sa...

Ja du, presenter till svärmödrar är inte det lättaste! Vi har ofta köpt en bok till Husses mamma. Gärna i kombination med något gott vin... Hon har liksom allt!

Grattis till fyndet!

Kram

Camillas dagar sa...

Oj, vilket fynd! :) Fin dessutom. Det låter bättre med någon top ibland, än helt köpstopp - det är hemskt ju.
Och tack så mycket för fina kommentarer hos mig om min födelsedag och så. :) Det känns bara bra faktiskt.
Kramar! Ha en fin lördag!

Miss M sa...

Tyckte väl att jag inte sett tröjan förut! Snygg! Klart du ska unna dig något Molly, förbud får en bara att må dåligt!

KRAM!

Sussi sa...

Sina egna regler kan man alltid ändra på ;-)
Det var väldigt billigt för den tröjan.

Presenter är svårt att köpa ibland. Oftast har ju alla allt nuförtiden..

Kramisar

Mrs J sa...

Vilket fynd! I år ska svärmor få en flaska konjak när hon fyller år. Klart udda present till henne, men hon tyckte att den var SÅ jättegod!

sara - Glitterögon sa...

Sånna där fynd måste man bara lägga vantarna på, köpstopp eller inte. Kram.

Fifi sa...

Jag har gillar älvor sedan jag var liten, så det kändes som ett bra val :)

Vilken fin randig tröja!

Linda sa...

Vilket perfekt pris! Lycka till med presentinköpen!

Marikka sa...

Vilken fynd! Jättesnygg.

nina sa...

fiin! önskar att jag kunde ha sånna modeller på tröjor utan att känna mig som en elefant =/

ha en mysig kväll! kram

Att ha det gott sa...

Låter som ett klokt beslut
Man måste unna sig lite

Helena sa...

Jätte fint fynd!! När man hittar en sådan skatt, får, nej måste, man ändra på sina egna regler!!!

Eleonore sa...

ÅH det var synd!

Men ser att du gjort ett riktigt tröjfynd :D Ibland har man tur!

IngelaMollly sa...

Znogge: Nej, det är en utmaning som heter duga...det bidde halsband med matchande örhängen som hon blev så nöjd med tack och lov =) Kram!

Camilla: Ja, väldigt glad blev jag =) Förbud blir för trist och svårt, hoppas fixa med utsatta summor vad jag får handla för istället. Kram!

Miss M: Du har bra koll på min garderob du ;-)Och du har så rätt så. Kram på dej!

Sussi: Ja precis, det är ju det som är så bra =) Kram!

Mrs J: Ja, inte dåligt va ;-) Min svärmor är halsbandsfrälst så det blev ett sådant med matchande örhängen.

Sara: Ja, det går liksom inte att springa förbi ;-)

Fifi: Tack, det har jag med =)

Linda: Ja, inte så dåligt va? ;-) Tack, det gick bra.

Marikka: Tack, ja det kändes riktigt bra =)

Nina: Tack, tycker det känns så mysigt att gosa in sig i sådana =)Kram!

Att ha det gott: Tack, du är det perfekta stödet =)

Melina: Tack, det var så jag resonerade också =)

Eleonore: Tack, ja det kändes riktigt bra =)