torsdag 4 februari 2010

Torsdag 4 februari

Tunika Vila
Kofta H&M
Leggings&Sjal Gina tricot
Halsband Tomas Scabo
Armband Pearls for girls+Mint

Har så grymt ont i högerarmen idag; så ont att jag inte kunde använda den alls när jag var och gympade. Och så plötsligt slog det mig, kan det vara Lindy hopen? Där använder man mest högerarmen och igår pratade lärarna om att ¨låsa fast¨ den. Snacka om att vara klen ;-)
I kväll drar A till Åre och lämnar mig alldeles ensam hela långa helgen. Visst är det synd om mig? ;-)

10 kommentarer:

Mrs J sa...

Synd om dig som inte får följa med till Åre! Och stackars din arm. De enda lindy-relaterade skador jag råkat ut för är stämplingar på tårna ;-)

Nina sa...

men vad jobbigt med sådan värk =/ hoppas det går över till imorgon!

du får njuta järnet och lyxa till det lite extra i helgen när du är ensam då! :)

kram!

Erika sa...

Så fin du är!
Trist med ont. Hoppas att det går över.

Sv. Jamen ,då vaknade du till i alla fall ;)

Znogge sa...

Din stackare! Men tänk på att ensam är stark även om armen värker ;-)

Kram!

Librarybeth sa...

Toppenfin outfit! Hälsar en annan klenis som gjorde armhävningar och fick armar som överkokt spagetti, kunde knappt höja armen för att fixa med mascaran imorse...

elisabet sa...

Åh vad fint, älskar halsduken! Kan väl vara lite skönt att vara ensam hemma lite ibland? Kram

Pia Wester sa...

Snygg outfit! Du får ladda upp med film och gotter!

Att ha det gott sa...

vilken fin tunika
Jag har också ont i högerarmen

Sussi sa...

Hoppas armen snart blir bättre ;-)

Tråkigt att du inte fick följa med och hoppas du inte blir allt för rädd nu. Du får ringa en vän om det blir för "mörkt"

IngelaMollly sa...

Mrs J: Ja, visst är det synd om mig? ;-) Typiskt att jag ska få ont där ingen annan får liksom...

Nina: Ja, inge kul...inte blev det bättre att att jag ramlade i dag precis men njuter gör jag, doctor's orders =) Kram!

Erika: Tack =) Ja, nog vaknade jag till alltid, idag med när jag ramlade som en gammal tant ;-)

Znogge: Det har du ju så rätt i, tack för att du påminde mig =) Kram!

Librarybeth: Tack =) Det är synd om oss arma kvinnor ;-)

Elisabet: Tack, det har du ju så rätt i =)Kram!

Free Fashion Pia: Tack =) Det har du ju rätt i, kanske Chanelfilmen som du tipsade om =)

Att ha det gott: Tack =) Ja jag läste om din olycka din stackare, sköt om dig!

Sussi: Tack =) Kanske kan ringa dig annars ;-)