onsdag 18 mars 2009

Ännu en dagens...

Innan jag går och lägger mig. Är jag inte fin? Jag gillar speciellt ansiktet. Nä jag skoja bara ;-) Den här bilden är tagen i Venedig i somras på en docka (visst är det likt en människa?) utanför en affär som sålde jättefina masker som är så karakteristiska för Venedig. Vi ska till Italien och även Venedig i sommar också, vilken lycka! Tar mer än gärna emot förslag/tips på platser som måste ses, vi gör också ett längre stopp i Österrike på vägen.
I morgon är the big day då projektet ska presenteras, skönt! Nu väntar sängen, natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vacker bild
låter som om du har en underbar resa at se fram mot
Lycka till med projektet

Eva Agnes sa...

Avundsjuk blir jag... Älskar dessa masker.
Kram Mammi

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja det blir en härlig resa att se framemot speciellt idag när det har varit lite tungt.. och tack det gick bra! =)

Eva Agnes: Inte ska du bli avundsjuk du har ju haft ditt roliga;-) jag älskar också maskerna!