måndag 30 mars 2009

Spring is in the air!?

Solen strålar där ute, asfalten är alldeles torr och blommorna spirar i rabatterna; är det så att våren har kommit för att stanna? Käthe som är läcker som bara den idag blev lovad vår men det verkar som den kom hit tillfälligt men den är nog på g i Skåne så håll ut! =) Jag fick precis meddelande om att Orkesterjackan från Ellos som Alexandra tipsade om har kommit! Jag köpte ju den ombloggade från Gina tricot men den satt inte alls bra på mig... Hoppas hoppas att den här blir bra.

Bild Ellos

5 kommentarer:

Miss M sa...

*böla* På min sida i Skåne syns den minsann inte till :(

snygg jacka :)

IngelaMollly sa...

Miss M: Håll ut! Den kommer! Vilken sida av Skåne förresten?

Att ha det gott sa...

Den där ser riktigt fin ut
Hoppas att den passar dig
TACK Jag har mailat min adress till dig nu

Miss M sa...

Östra *hmmm* eller? jo, det måste va nordöst *S* och du, vet du, den kom nyss :)))

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack och visst är den fin. Jag har svarat dig på mejlen.

Miss M: åhh..Skåne är så fint... och ¨ni¨ tog solen från oss här blev det mulet på eftermiddagen ;-(