fredag 6 mars 2009

Fredagen den 13:e!

Idag har det varit fredagen den 13:e en vecka för tidigt för mig! Det började gå fel redan tidigt på morgonen och sedan gick det rakt utför ju längre dagen gick. Toppen på isberget var när jag fick 2000 kr i böter för fortkörning!!! ¨Det här händer inte mig¨ tänkte jag när jag satt och skämdes för fabror polisen samtidigt som jag såg mina knappa klädpengar ¨go down the drain¨ ;-( Surt surt surt!
Nu kan det väl ändå bara bli bättre, eller? Och ja jag vet! Detta är ett typiskt i-landsproblem...Och jag som drömmer om flera fina plagg som jag har spanat in på Mandel... Som
och


Dream on Molly!

3 kommentarer:

Annie - PD sa...

Nejnejnej - inte fortkörningsböter. Vilka trista 2000:- :(

Hoppas du inte råkade ut för något mer senare...

Anonym sa...

Men kära barn har du skaffat dig en fortkörningsböter.... Och vilken summa sedan... Inte att leka med.
Själv ska jag prrecis betala en parkeringsböter från Filmfestivalen i Gbg som har vuxit från 600:- till 760:-.
Så dumt man bär sig åt....
Kramar Mammi

IngelaMollly sa...

Tack för omtanken Annie! Jättekul att du hittade hit, jag gillar din blogg mycket och har läst den sedan i somras. Resten av kvällen var tack och lov lugn.

Ja mamma! Verkligen urtrista pengar att betala men no one is perfect! ;-)