måndag 23 mars 2009

På jakt

Jag har under en längre tid letat efter slitna jeans men de flesta har varit för trasiga för min smak. Det är en svår balansgång det där att kunna klä sig som man vill och samtidigt för sin ålder. Jag tycker jag är för gammal för att ¨gå omkring¨ med hål i byxorna men tycker samtidigt det är jättesnyggt att kombinera slitna jeans med t. ex. romantiska toppar i chiffong.
Äntligen har jag hittat de perfekta jeansen för mig på Lindex. På grund av min ¨kurviga¨ figur brukar jag inte se klok ut i byxor med låg midja; det bildas en ¨strut¨därbak som inte ser klok ut så döm om min förvåning när jag hittade dessa byxor som satt bra! Dessutom hade jag en käck rabattcheck på 30 % så det blev ett riktigt bra köp =) Mission completed!

Vad tycks?

2 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Snygga och alldeles lagom slitna.
Lindex har ofta bra saker.
Kramar Mammi

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Ja, Lindex är bra; fina kläder och bra priser! Nu fick de gratsireklam också ;-)