onsdag 11 mars 2009

Vaffö gö di på dette viset?!

Mamma har fixat!
Jag har spanat in snyggaste ballerinaskon från Vagabond. Åh vad snygg! Jag gillar kontrasterna med det lite gulligt romantiska och det rockigt fräcka. Men i webbutiken är den slut och i Vagabondaffären i Västerås har de inte ens beställt den. Hur tänker de då? Den är ju jätteläcker och Molly vill ha!


Uppdatering: Nej vet ni vad! Nu har jag suttit här och svurit ett bra tag för jag får inte till det med bilden alls! Det är inte lätt att vara nybörjare i bloggning och jag skulle så gärna vilja förstå varför det inte går att kommentera mina inlägg? Nytt försök med bild i morgon den är i svart skinn med en metallros.

3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

mammi har fixat bilden. Ibland måste man klicka upp bilden i större version och då går den att spara.
Kramar mammi

IngelaMollly sa...

Mammi hur bar du dig åt???? Den gömde sig alltså någonstans som du hittade? Fantastiskt! =)

Eva Agnes sa...

Jag gick till länken Vagabond som du länkat. Klickade på ballerinaskor. Fann den du gillade. Klickade upp bilden som större och sparade på min dator. Sedan lade jag in den åt dig.
Kram igen
Mammi