måndag 9 mars 2009

Orkesterjackans vara eller inte vara....

Jag kan bara inte bestämma mig för om jag ska behålla den ombloggade orkesterjackan eller ej. Det var kärlek vid första ögonkastet! Jag har älskat allt som glimmar sedan jag var en liten flicka... Men den är ganska liten och trång och 499:- är ganska mycket för ett plagg som jag inte är 100 på och speciellt efter fredagens fortkörningsincident! ;-(. Tänk om någon vilsen bloggare hittade hit och gav mig ett värdefullt råd... ;-) Annars får jag väl sova på saken men det är snart dax att bestämma sig, suck! Dagens i-landsproblem.

5 kommentarer:

Annie - PD sa...

Känns den inte helt 100 - lämna tillbaka! :)

IngelaMollly sa...

Tack gulliga Annie! Och nu har jag bestämt mig! Den åker tillbaka!

Eva Agnes sa...

Snygg jacka och totalt inne.
Men bra att du fått rådet att lämna den så slipper jag ge råd i saken.
Kramar Mammi

IngelaMollly sa...

Mammi: Eller hur? ;-)

Frida sa...

Jag kan inte låta bli att skratta när jag ser denna jacka i var och varannan blogg. Jag har nämligen spelat i blåsorkester i halva mitt liv, och skulle känna mig hemskt töntig om jag satte på mig en dylik jacka "privat". Men på andra är det säkert snyggt.

Hej förresten, hittade just hit. fin blogg!