lördag 7 mars 2009

Utflykt till Uppsala

Idag har jag och mannen varit på utflykt till Uppsala för att provköra Audibilar på rekommendation av vår kompis som säljer detta märke och ja jag inser det smått komiska i att åka och provköra en snabb tysk bil dagen efter jag åkt fast för fortkörning! ;-) Sammanfattningsvis har jag till sist äntligen gått över från Volvosidan till Audisidan....Trodde aldrig detta skulle hända då jag är obotligt konservativ i vissa fall men den här bilen var som en dröm och jag såg mig själv farandes- i laglig fart- till Göteborg i vår med håret flaxande i vinden...Nåja lite kan man väl få drömma ;-)
Hoppas hoppas det kan bli ett köp....
På vägen hem läste jag en helt underbar barnbok som jag ska recensera den heter Svanens trumpet och rekommenderas varmt! Den handlar om en trumpetsvan Louis som föds stum. Läsaren får följa Louis kamp för att kunna uttrycka sig på andra sätt...Skriven av författaren till Charlotte's web.

1 kommentar:

Eva Agnes sa...

Spännande med en Audi. Bra bil men varför susa till Göteborg när du kan susa till Falkenberg??
Kram Mammi