söndag 29 mars 2009

Söndagslyx och vinst!

Åh vilken härlig söndag jag har haft! Träffade kompisarna M och C på brunch på Stadshotellet i Västerås. Hur lyxigt låter inte det att säga att man varit på brunch? Jag kände mig som värsta sex & city-tjejen när jag satt där och flamsade och smaskade på läckra våfflor, fruktsallad, färska frallor, äggröra mmmmm. Jättesynd att jag glömde kameran får skärpa mig där... När jag kom hem och gick in på bloggen fick jag se att jag har vunnit jeans i en tävling på beyond sötsurs blogg! Så himla roligt! Vilken lyckodag jag har haft!!! Det är nästan så att jag borde passa på och gå ner och köpa en trisslott eller något ;-)
Gick en runda på stan med M efter brunchen och det har verkligen kommit in hur mycket fint som helst. Nästa gång ska jag inte glömma kameran!
Nu blir det soffan i samma pose som Ronja.

6 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Det låter som om du haft en RIKTIGT bra dag
Grattis till vinsten

Miss M sa...

Gratti till din alldeles perfekta dag, och till de skitsnygga jeansen :)
Sånt är man värd ibland :)

Camilla sa...

Jag ska också inta den posen straxt :)

Uppdaterade länken till Vagabond så nu kommer man direkt till skorna istället

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja verkligen och tack! =) Har du sett min kommentar från igår?

Miss M: tack=) Ja visst är man? hoppas du står på tur och att du mår bättre.

Camilla: Skönt va ;-) Och tack för att du var så gullig och hjälpte mig med länken!

Omentjej sa...

Vad härligt med en sådan lyckodag! Grattis till vinsten!

IngelaMollly sa...

Emma: Tack, hoppas du haft en skön helg.