lördag 21 mars 2009

Lördag

Nog skymtar solen lite idag också ;-) Men jag läste i tidningen att det kommer snö i veckan igen! Det kan väl ändå inte vara möjligt?
Jag jobbar idag och i morgon och känner mig lite halvkrasslig;-( Var på väg att träna igår men kände av lite i halsen så jag stod över tack och lov! Jag vet hur farligt det är att träna när man är dålig. Efter jobbet ska jag träffa min fina vän M vi ska ta en fika på favvofiket Global living.

Läste precis ett blogginlägg om en bloggare som hade råkat ut för bildstöld, nu måste jag fråga er erfarna bloggare om vad som gäller? Jag trodde det räckte att man angav varifrån bilden kommer? Jag vill verkligen inte råka ut för bildstöld i sådana fall slutar jag direkt med mina små tips men tar tacksamt emot info från er som vet vad som egentligen gäller???

2 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Godmorgon Molly!
Vilka bilder är det du vill låna? Av Rebecca Dautrmaine?
Vad som gäller är att fråga om man får använda dem vilket jag gör med de flesta. Men Rebecca Dautremaine har jag inte frågat... Kanske åker jag dit....
Hör av dig
Kramar Mammi

IngelaMollly sa...

Mammi, det är ju diiina bilder/foton jag vill låna till bloggen. Det är ju min släkt också och det är kul att namnet Molly är med där.
Bildfrågan var om du vet hur det funkar med upphovsrätten.