fredag 27 mars 2009

Oliiiidligt spännande!

Bild från TV4
Fredagsmys med favoriten räkmacka, hembakad kladdkaka med ¨ekologisk - riktig -grädde utan tillsatser ;-) Fredagslugnet sänker sig i alla fall över vårt hem, nåja i alla fall för mig, Monsieur A och Ronja! Sönerna ska ut på sitt, det känns som det var igår de ivrigt väntade på fredagsmyset med gott att äta och något bra på tv; fångarna på fortet var en favorit, minns ni?
Nu är det finaldax i Let's dance, hur ska det gå? Jag tror på Laila Bagge, vem tror ni vinner? Och för er som inte följer detta program ha överseende med mig som har älskat dans så länge jag kan minnas, jag dansade jazzbalett som ung och varenda säsong som Let's dance visas tjatar jag att ¨vi kan väl börja en danskurs¨...jag tycker det är så roligt!
Vad ni än gör hoppas jag ni får en riktigt skön kväll och unnar er något riktigt gott att smaska på!
Uppdaterat: Tji fick jag! Men det var kul ändå! Fast jag tycker Lailas & Tobias sista dans var breathtaking! Nu ska jag sluta, lovar!

4 kommentarer:

HAnna sa...

Svar: Tack

IngelaMollly sa...

Hanna: Jag menar det! Blir nog ett köp så småningom...;-)

Pia Wester sa...

Jag är fortfarande sur för att Morgan åkte ut.....:-/ Och för att jag aldrig blir tillfrågad om att delta!

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: That makes two of us! ;-) Mycket fint du har fått in förresten, gör nog ett inlägg om det snart om ok?